პროექტები

პროექტები - "ჯანსაღი ცხოვრების წესი"

პროექტის
სახელწოდება
ჯანსაღი ცხოვრების წესი
პროექტის
მთავარი იდეა
ცხოვრების ჯანსაღი წესის შესწავლა
პროექტის მნიშვნელობა / აქტუალობა
ხშირად ქუჩური გარემო მავნე ზემოქმედებას და გავლენას იწვევს მოზარდ თაობაში,საჭიროა მოზარდებს დავეხმაროთ სხვადასხვა სახის ღონისძიებებით რათა გააკეთონ სწორი არჩევანი. პროექტი მოსწავლეებს განუვითარებს კარიტიული აზროვნების უნარს, ინფორმაციის მოძიების უნარს, პრეზენტირების უნარს.
პროექტის მიზნები.
მოსწავლეები შეისწავლიან ნიკოტინის, ალკოჰოლისა და ნარკოტიკის ზემოქმედებას ადამიანის ჯანმრთელობაზე, გაანალიზებენ ჯანსაღი ცხოვრების წესსა და მნიშვნელობას 
მოსწავლეთა ასაკი
14წელი
ვადები/
ხანგრძლივობა
 2 კვირა
მოსალოდნელი შედეგები/
პროდუქტები, რა შეიძლრბა შეიქმნას
პრეზენტაცია, ბლოგი, ფოტო მასალა, ექსკურსია
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
კომპიუტერი, ფოტო აპარატი, ფურცელი, კალამი, პროექტორი, ექსკურსია საჭირო ინვენტარით.
პროექტის მსვლელოვა
(ძირითადი აქტივობები)
 მასწავლებლის მიერ წინაწარ იქნება მოძიებული ინტერნეტში ვიდეო რგოლები,რომლებშიც ასახულია ალკოჰოლის ,ნიკოტინისა და ნარკოტიკის მავნე ზემოქმედება. მოიძიებენ ფოტო მასალასა და მისი დახმარებით შექმნიან პრეზენტაციას - “ცხოვრების ჯანსაღი წესი”. შემდეგ  მოსწავლეები დაგეგმავენ თუ რომელი მიმართულებით მოაწყონ ლაშქრობა, ლაშქრობის დროს მოეწყობა სპორტული ინტელექტუალური შეჯიბრებები, დღე დატვირთული იქნება
სხვადასხვა გასართობი პროგრამებით.  ლაშქრობიდან დაბრუნების შემდეგ ბავშვებს ინდივიდუალურად დავავალებთ შეიმუშაონ პლაკატები, რომლებსაც გადავიღებთ ციფრული კამერით და განვათავსებთ ბლოგზე.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან კავშირი
ისტი, ანატომია.
პროექტის ხელმძთღვანელი
 თეონა აბჟანდაძე
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა
abjandadze 80@gmail.com
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი
http://abjandadze80.blogspot.com/

 პროექტის შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმები
დაბალი
საშუალო
მაღალი
წარმოდგენილი მასალის სრულყოფილება
ვერ აკეთებს დავალებულ  მასალას

ნაწილობრივ შეუძლია გააკეთოს დავალებული მასალა
 სრულყოფილად შეუძლია მიცემული დავალების შესრულება
მოცემული მასალის თანმიმდევრობა და  ლოგიკურობა
მოცემული მასალა არათანმიმდევრული და  არალოგიკურია
მოცემული მასალა ნაწილობრის თანმიმდევრული და  ლოგიკურია
მოცემული მასალის თანმიმდევრული და  ლოგიკურია
აუდიტორიასთან კონტაქტი
საერთოდ არ შეუძლია აუდიტორიასთან კონტაქტი




უჭირს კონტაქტი დაამყაროს აუდიტორიასთან
დამოუკიდებლად შეუძლია კონტაქტი დაამყაროს აუდიტორიასთან
თვალსაჩინო მასალის გამოყენება
არ შეუძლია თვალსაჩინო მასალის გამოყენება
 მეტ-ნაკლებად შეუძლია თვალსაჩინო მასალის გამოყენება
დამოუკიდებლად შეუძლია თვალსაჩინო მასალის გამოყენება.


No comments:

Post a Comment